Dostawa
Dostawa zamówionych towarów odbywa się przesyłką kurierską.
Możliwy jest również odbiór osobisty (tylko po wcześniejszym umówieniu) w Warszawie
z ul. Joliot-Curie 19A lub Al. Wilanowskiej 7
Dokładne koszty dostawy podawane są zawsze w podsumowaniu "koszyka" po wybraniu preferowanej opcji (nie dotyczy paneli szklanych).
Koszt dostawy fototapet, ramek, obrazów to:
- 19,90 zł – przesyłka kurierska (DHL) przy przedpłacie na konto sklepu
- 0 zł – odbiór osobisty przy przedpłacie na konto sklepu
UWAGA! Koszt transportu i dostawy paneli szklanych ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia!
Zakupy o wartości powyżej 700zł wysyłamy GRATIS! *
*nie dotyczy paneli szklanych
Naszym Klientom wysyłamy wyłącznie pełnowartościowy towar, w odpowiedni sposób zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem zgodnie z wymogami Przewoźnika.
Mimo to zdarzają się przypadki uszkodzeń w transporcie wysyłanych przez nas przesyłek, skutkujące uszkodzeniem przesyłanych towarów, w związku z czym prosimy wszystkich naszych Klientów o bezwzględne przestrzeganie przedstawionej procedury odbioru przesyłek.
Poniższy sposób postępowania umożliwi nam skuteczną reklamację szkody u Przewoźnika, natomiast zaniechanie w procedurze, w szczególności podpisanie odbioru przesyłki bez jej dokładnego sprawdzenia w obecności kuriera, spowoduje że nie możemy zagwarantować Państwu uznania reklamacji.
Procedura odbioru przesyłek:
1. W chwili dostarczenia przesyłki należy:
a) policzyć ilość przekazywanych paczek
b) sprawdzić stan opakowań poszczególnych paczek
c) podpisać odbiór
d) otworzyć paczki i sprawdzić stan i ilość odbieranego towaru w obecności Kuriera
2. Jeżeli jakakolwiek paczka i/lub zawarty w niej towar jest uszkodzona należy zażądać od kuriera niezwłocznego spisania protokołu szkody odrębnego dla każdej paczki. Kurierzy zobowiązani są do posiadania formularzy protokołu i nie mogą odmówić jego spisania ani też proponować sporządzenia go w późniejszym terminie.
Przed podpisaniem protokołu należy uważnie przeczytać jego treść i upewnić się że wszystkie szkody są poprawnie opisane.
Spisany protokół prosimy przesłać do nas drogą mailową w celu rozpoczęcia przez nas procedury reklamacyjnej u Przewoźnika.
Uszkodzoną paczkę wraz z jej zawartością, opakowaniem oraz wszystkimi nalepkami informacyjnymi należy zachować do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej.